Saturday 13 July 2013

new life :)

assalamualaikum semuaa ... *jerit kuat-ii


baca tajuk je mesti korang dah tahu aku nak story pasal apa kan , bijak sungguh korang ni , give a big clap for yourself , terover la plak .. hahaha nevermind la kan yang penting sekarang aku tengah excited nak story pasal hidup aku as UMP's student .. which mean UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG .. wah ! macam tak caya je aku dah bergelar pelajar universiti sekarang lebih kurang dua minggu dah kan , tetiba terasa riak ,, eh ! eh ! sabar aida , bulan puasa ni tak baik riak , kurang pahala puasa baru padan muka kau kan .. hehehe


okay , berbalik kepada topik asal , hari first pendaftaran aku dapat bilik C1-111 , bila dah dapat bilik terpikir jugak cam mana lah roomates aku nanti , agak-ii dorang satu kepala dengan aku tak , sporting ke tak kan , buat nya dapat yang pendiam plus sengal plus kerek , mang tak la aku nak hidup kat situ kan , so bila dah berkenalan dengan semua roomates , wow !! it's really unbelievable ,dorang sangat sporting dan kepala gila-ii jugak macam aku so mang sesuai sangat la nak jadi geng aku , kteorang mang kecoh giler sampai semua ingat kteorang dah lama kenal padahal baru bape minit je kenal tapi dah macam berpuluh tahun kenal ,, hahaha
 
roomates : from left che nor , aku , aida dan pikah 

hah ! hampir terlupa , aku ada kenal sorang lagi budak penang yang satu kepala jugak dengan kteorang tapi bilik lain , kteorang terjumpa dia dekat tandas sebelum orentasi , dan jadi la kteorang satu geng budak ump yang hyperactive , mungkin ! hehehe


coursemate : zatie 

rasa nya tu je yang aku nak tulis sekarang , ingat nak tulis lagi panjang lebar macam karangan spm 350 patah perkataan tu tapi aku agak buzy sekarang , nanti ada masa aku update lagi pasal life aku kat ump ni oke ..


happy reading and have a nice day :)

No comments:

Post a Comment