Wednesday 27 March 2013

SPM OH SPM !

assalamualaikum semua .. 

heee dah lama giler kot tak update blog , seriusly lama sangat , aku baru je nak berjinak-jinak dengan dunia blog ni sebab tu dah lama tak update , takde idea lah , pelik jugak aku cam mana lah blogger-II yang lain tu boleh update blog pepanjang sangat cam karangan spm tu , rajin betul diorang berfikir , eh ! diorang yang rajin ke aku yang malas ? errrr ..


whatever lah kan , tapi cakap pasal spm niy , semua orang dah tahu kan result spm dah keluar 21 march 2013 hari tu , so dah seminggu result keluar aku baru sibuk-II nak update pasal result .. hahaha aku sedih sebenarnya dengan result aku tu sebab tu malas nak cite pape , tapi memandangkan blog ni sunyi sepi tanpa entri baru aku pon nak cite la sikit pasal result aku tu , tak mau cite banyak-II k cite sikit-II je , malu owh dapat result cam tu , (sorok muka dalam baju)


sehari sebelum nak ambil result tu , sumpah cakap aku cuak giler kot , takde la nak cakap sehari pon , sebenarnya seminggu sebelum result keluar pon aku dah cuak giler bagai nya tapi sehari sebelum tu rasa cuak tu makin menjadi-jadi pulak dah , cam nak meletop dah jantung aku ni , cuak giler wa cakap lu tidur pon tak lena , pagi tu pon tetiba boleh bangun awal risau punya pasal , eh ! risau ke excited ?? hahah both feeling tu ada lah , excited sebab result nak keluar and risau result yang keluar tu akan buat kau nangis air mata darah bagai  , oke hyperbola sangat kan ,, 


sebelum cikgu bagi slip tu aku dah tahu pon result yang aku dapat , biasa lah zaman teknologi serba canggih sekarang semua nya hujung jari je , masa aku tw result aku tu macam-ii yang aku rasa , sedih , gembira , terharu dan tak sangka , sedih sebab tak dapat apa yang aku target , gembira sebab semua subject kredit , terharu sebab dapat result cam tu dan tak sangka sebab subject yang aku target fail aku telah scor dengan cemerlang nya ,, hahah bangga k bangga ..


mesti korang ingat ramai yang sedih nangis-ii bagai masa dapat result tu kan ,, jujur la aku cakap time tu tak sorang pon yang nangis weh ! takde sorang pon ! takde ! aku pon tak pasti lah budak batch aku ni takde perasaan ke diorang puas hati dengan result diorang atau pon dorang malu nak nangis depan orang ramai , mungkin dorang tunggu sampai rumah masuk bilik kunci pintu bagai pastu nangis sesorang kan , mana lah tahu mungkin ada jugak orang cam niy , tapi aku mang tak lah nak nangis bagai kan , tak suka k tak suka ! hahaha 


p/s lupa pulak nak bagitau result spm aku , oke lah aku dapat 1A+3A1A-2B+2B ,, pape pon aku syukur dengan result cam niy , alhamdulilah :)

No comments:

Post a Comment