Sunday 10 March 2013

kakak kawin :)

assalamualaikum ,, :)

hari ni merupakan salah satu hari yang paling penat ,, kenapa ?? sebab hari ni ada majlis sambut menantu kakak aku ,, sebenarnya dah sebulan akak aku tu kawin tapi baru hari ni nak buat majlis sambut menantu kerana kesibukan pasangan suami isteri itu ,, hahah skema giler ayat aku kan ,, pape jela ,,

     pengantin dah basi ,, haha :P
        pengantin dan pengapit :)


                                                        rombongan belah perempuan :)

aku malas nak tulis panjang-II sangat pasal pengantin atau rombongan-II sekalian sebab aku nak cite pasal makanan dia ,, lauk pauk semua biasalah macam menu kenduri yang lain tapi yang menjadi perhatian aku ialah sambal belacan dia ,, best giler wa cakap lu ,, first time aku makan sambal belacan yang sedap cam tu siap boleh ratah ayam goreng cicah sambal belacan macam korang makan roti canai cicah kari ,, punye la sedap tapi natijah nya tanggung sendiri la kan bila orang resdung makan belacan ,, sendiri pikir apa akibat nya ,, :(

tu jela yang aku nak tulis memandangkan aku pon penat sangat da ni otak pon xtahu nak taip apa dah ,, hahah eh ! kalau korang perasan gambar aku xde pon kan sebab aku lah jurukamera nya ,, sibuk sangat nak tangkap gmbar orang sedang kan gambar aku takde orang pon nak tangkap ,, wuuu~~~ sedih betul kisah hidup aku ni ,, tapi sebelum balik tu aku paksa akak aku tangkap gambar aku walaupon keadaan aku waktu tu dah serabai sangat dengan cuaca yang sangat panas ,, hahahah 

tadaaaaa~~~
   si selekeh ! abang aku menyibuk kat belakang ,, 

p/s aku si pengumpul beg kenduri :P

No comments:

Post a Comment