Thursday 9 May 2013

as simple as me :)

assalamualaikum , hai hai semua :)

disebabkan aku dah lama sangat , sangat , sangat dan sangat , nak menunjukkan yang memang dah lama tak update so penggunaan perkataan sangat tu harus diulang beberapa kali supaya korang boleh mendalami maksud LAMA SANGAT tu haa , so aku kembali jugak meng'update' blog aku walaupon aku rasa sekarang ni aku takde idea pon nak tulis pasal apa ni haa , asal nak update blog je takde idea , nampak sangat aku ni takde bakat menulis , isk! isk! isk! sedih tau .. tapi takpe lah setiap orang ada kelebihan masing masing kan mungkin kelebihan aku bukan dalam bidang penulisan tapi bidang lain , errrr .. mungkin !

baiklah ! cewah ayat nak power je kan , kahkahkah sekarang ni aku bukan nak cite pasal kelebihan ke kemungkinan or whatsoever lah kan , tapi aku nak cite pasal header baru aku kat atas tu , nampak tak ? nampak tak ? nampak tak ? hehe excited ngat kau kan aida .. header tu baru upload tadi tau , sebenarnya dah lama aku kempunan nak letak header kat blog aku ni , tapi edit punya edit semua header yang aku buat tak menjadi , stress tau rasa nak gigit gigit je laptop ni haa tapi sayang pulak gigi tulen aku ni kang tak pepasal kena pakai gigi palsu , jatuh saham tau , berbalik kepada header tadi , bila dah stress sesangat tu tetiba aku teringat pasal sorang budak kat fb ni , aku penah la nampak dia upload gambar header blog kat fb so dengan muka tak malu ni haa aku pon mintak la tolong dia buat kan header untuk aku dan nasib baik dia tu baik hati nak tolong kan ... hahaha

berkat usaha gigih dia mengedit header untuk aku akhirnya terhasil lah header seperti yang diatas itu , sila scroll sendiri oke ,, hehehe simple je kan header tu ? aku rasa dia pon buat cincai cincai je sebab aku baru je hantar gambar kat dia tup tup dah siap pon , tapi takpe lah aku rasa header tu pon dah cukup cantik lagi pon aku suka yang simple dan tak terlalu serabut dengan hiasan tah pape tu kan , so header yang simple cam ni dah cukup buat aku happy sampai aku rasa nak peluk bawa tidur laptop ni jap lagi kang , hahaha

p/s to alyah syabil , kalau kau baca blog ni , thanks a lot for your kind of help .. 


No comments:

Post a Comment